Jailbreak til Apple TV version 5.0.1 klar

Den seneste udgave af softwaren til Apple TV kan nu jailbreakes med Seas0nPass. Desværre virker det stadig ikke med Apple TV 3.

FireCore, der står bag det populære Seas0nPass-jailbreak oplyser, at de er klar med en udgave der kan jailbreake den seneste formware fra Apple (version 5.0.1). Desværre er det dog kun på Apple TV, det kan bruges. Folk med den nyeste Apple TV, må stadig væbne sig med tålmodighed, da Apple har fået lukket hullerne godt og grundigt.

Du kan finde en guide til jailbreak af Apple TV her: Guide: Jailbreak Apple TV med Seas0nPass

Skrevet af Martin Wolsing, 22/05 2012
Relaterede indlæg
Kommentarer
Subscribe to RSS
  • mrcps

     

    Hej, er det en Tethered eller Untethered jailbreak?

    22. May 2012 @ 12:51

  • Bee

     

    På Firecores hjemmeside står der, at det er tethered.

    24. May 2012 @ 11:40

  • ondeaage

     

    Og nu er der kommet en untethered version…:-)
    http://blog.firecore.com/

    25. May 2012 @ 17:51

  • Frank Aalestrup

     

    Jeg kunne godt tænke mig at høre om hvilke muligheder jeg ville få ved at jailbreak min apple Tv. Jeg antager det giver nye muligheder men hvilke?

    25. May 2012 @ 18:12

  •  

    Igår kom Untethered jb fra Firecore og det virker. Gik igennem processen og har fået en helt anden grafisk side på atv2. ATV3 kan stadig (endnu) ikke jb.
    @Frank med jb får du nogle muligheder, som ikke ligger i den originale software. Blandt andet XBMC, som er et mediecenter. Men kig ind hos FIrecore.com så kan du læse meget mere. Jeg er nemlig på vej på arbejde, så go dag.

    26. May 2012 @ 05:27

  • Knuspar

     

    @mrcps det er Untethered ( http://blog.firecore.com/8099 ) ved ikke lige hvor Bee læser det er tethered :S

    Desværre er det stadig kun til ATV2.

    26. May 2012 @ 09:27

  • Hasse

     

    Hejsa.
    Jeg har prøvet at jailbreake et par gange, men itunes kan simpelthen ikke restore den.
    Det kommer hver gang op med en fejl, nogle af fejlene er 1604, 1601.
    Jeg tror måske fejlen ligger i kablet, jeg bruger et kabel fra Sony som er designet til deres telefoner.
    Seasonpass kan godt finde den og lave en IPSW, og der står også at “iTunes script successful” men iTunes kan ikke restore den.
    Nogen som har ligende problem og evt en løsning?

    28. May 2012 @ 17:50

  • Jesper

     

    @Hasse
    Prøv at slå din firewall fra og evt. genstarte din mac, det hjalp mig af med mine fejl :)

    29. May 2012 @ 16:52

  • Hasse

     

    @Jesper
    Tak for hjælpen, men det virkede desværre ikke.
    Alle fejlene omhandler usb-porten eller kablet, så jeg har bestilt et nyt kabel.
    Nu håber jeg så det virker.

    31. May 2012 @ 10:38

  • Marthin

     

    Har samme fejl, har prøvet at slå firewall fra, og genstarte, men stadigvæk fejl 1604 eller 1602…….. Så måske et nyt kable..

    31. May 2012 @ 17:25

  • Flemming

     

    @Hasse og Marthin,
    Jeg startede med at resette min og downloade den sidste nye firmware fra Apple. Så gjorde jeg flg:
    SeasOnPass downloades og startes – IPSW knappen aktiveres og den starter med at downloade – ATV2 tilsluttes først når den siger “søger efter enhed i DFU mode” (eller sådan noget) – enhed tilsluttes uden strømkabel og remote knapperne menu+play holdes nede i 7 sek. indtil led på ATV2 begynder at blinke hurtigere – nu skulle programmet gerne finde din ATV2 og starte med at restore via iTunes.
    Jeg her efterfølgende adderet XBMC 111.0 Eden og det virker super godt. Streamer fra Synology NAS uden problemer.

    1. June 2012 @ 16:15

  • Flemming

     

    …ja der skulle jo have stået XBMC 11.0 Eden…..sorry

    1. June 2012 @ 16:29

  • Hasse

     

    @Marthin: Jeg købte nyt kabel, det kom i dag og nu virker den bare perfekt :)

    1. June 2012 @ 18:32